img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

My Baby

digoreng oleh Shima Batu | Tuesday, June 09, 2009 | , , | 0 komplen »

Salam,..

Update terkini

Aku baru masuk opis ni. Masuk lambat pasal kena gi klinik. Peksa bulan-bulan yang macam biasa tu. Nak ikutkan aku malas nak gi tiap-tiap bulan. Tapi apakan daya, bebelan misi kat klinik tu lagi aku letih dengar dari menunggu giliran utk rawatan.


Perkembangan terbaru?? Dua bulan lepas aku gi scan, doktor kata baby aku kecik. Baru 17 minggu. Sedangkan kalu ikut kira manual, baby aku sepatutnya dah 19 minggu. Bulan lepas aku gi lagi klinik, doktor kata baby aku besar. Dah nak masuk enam bulan (24 minggu). Aku jadi kompius. Tak per la kata En Suami, asalkan sihat, tak payahlah nak runsing. Tadi aku pergi, misi tu kata baby aku baru 25 minggu. Hah... camner kira tu. Tekanan darah rendah (mingkin pasal aku blom bekpes pagi tadi). Akhirnya mereka sebulat suara dan perut menyuruh aku ke spital minggu depan (15 June). Waduh..waduh..waduh. Lemah lutut. Bukan aku takut. Tapi aku dok pikir aku kena cuti lagi. Tension plak rasanyer. Dah ler kijer bertimbun, semua aku nak setal sebelum cuti beranak. Kalu buleh start bulan posa aku tak mau kijer lagi. Ni pon aku kijer 8 jam, aku reht 3 jam. Aci tak??

Hopefully, tak der aper aper masalah bila gi spital nanti. Berdoa bebanyak supaya tak kena tinggal dalam wad. En Suami memang tak bagi aku gi spital kalau boleh. Tapi kalu dah terpaksa nak buat camner? Tak per la kalu En Suami tak dapat balik temankan aku pon. Emak bule nemankan aku. Tapi, mak pon kena masuk wad jugak 18hb tu (3hr selepas aku), sebab kena operate buang tonsil. Macam-macam la hai. Angah dapt cuti 3 hari. Sabtu ni dia balik Sarawak, nanti minggu depan dia balik lagi. Bagus gak dia ada.

O.k..., sembang lain kali. Nak sambung kijer plak.

Wassalam.

0 komplen