img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Besday Dayah

digoreng oleh Shima Batu | Saturday, June 27, 2009 | , | 4 komplen »

4 komplen

  1. who i am? // 1:04 AM

    errr...gmbr je ke..ucapan2 xdek?

    haa...ok2...aku ucapkan jgk pon..kpd dayah...slmt menyambut tahun baru...ehh...slmt menyambut ulangtahun kelahiran yang ke 28,kan?28 kan?btl kan...da besarrrr dah die...hiksss

    semoga ape yang diimpikan tercapai...dan semoga ape yg dilaksanakan pada hari ini akan memberikan hasil yang baik utk hari esok dan seterusnyer...

    dan semoga cpt ketemu jodoh...

    amin!

  2. Shima Batu // 10:31 AM

    Ucapan aku SMS...
    Kt blog tempek gmbr :)

  3. Ida Ra // 6:55 PM

    sejujurnya gambar itu cantik ( wakakaka) dan kepada Shima tq sbb sudi ingat hari jadi aku.....sebenarnya bila aku ingat tarikh lahir aku setiap tahun, aku merasakan aku semakin muda ( heheehehehehheh)
    kepada Sri Yanti, doakanlah aku cepat2 cepat bertemu jodoh, nanti ko dapat kad free dan makanan free di rumah aku

  4. Unknown // 1:46 PM

    Aku nak tompang sekaki...even da lambat pon...

    Hepi Besday!