img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Kawen Che Ram version 1.0

digoreng oleh Shima Batu | Friday, March 20, 2009 | , , , | 6 komplen »







Click here for more pictures

6 komplen

  1. who i am? // 9:04 AM

    cantik2 gmbr dak ram...pandai ko edit...ehh...dak ram da macam Rozita Che Wan laa...kan??dari dulu smpi la ni...lawaaaaaa sokmo! congrats to the guy named Mahathir sbb berjaya tawan hati cek Ram kite....semoga cinta cek ram kali ini kekal selama lamanye hingga ke akhir hayat mereka....cume satu jek aku sedih...sampai hati cek ram x jemput aku! nak nanges la camniiii... uwaaaaaaaa!

    babe,ko x online ke?payah la nk gebang dalam nihh!

  2. Shima Batu // 9:45 AM

    che ram tak jemput ko...
    silap aku kot pasal tak mention nama ko.
    nak harap dia memang semua benda dia tak ignat masa tu.

  3. Unknown // 3:17 PM

    Selamat Pengantin Baru shila... Aku dpt tau che ram nak kawen dari kak long aku (3 minggu sblm majlis), tp aku xbalik sbb aku x dijemput dan aku xnak kehadiran aku di anggap mgganggu majlis dia. Jd aku sibukkan diri dgn tugas dan berdoa utk kbahagiaan dia dari sini je.. aku knal laki dia, keje kat UTeM sebelah dprtment Pak Tam (azrai). Aku tmpang gembira bila che ram dah kawin.. So brakhirlah kisah aku dan dia, masing2 dah ada khidupan sndiri, ada suami ada isteri.. moga jodoh kami brkekalan... Skali lg, tahniah dan selamat pengantin baru... Cuma satu je nak pesan... Mahathir... jaga la dia bebaik sbb dia antara wanita yang trbaik.. -choll-

  4. Shima Batu // 3:58 PM

    SAM - InsyaALLAH, Aku akan sampaikan masej kau pd che ram.

    Tak pasti samada kau membaca komen aku ni atau tak. Tapi terima kasih byk2. Memasing dah ada kehidupan sendiri. Mungkin ada baiknya kalau kau tak datang. Aku doakan kau bahgia..macam tu jgk dengan che ram.

    Che Ram memang wanita yg
    terbaik, tp utk mahathir. Perempuan yg terbaik utk kau adalah istri kau sendiri, REEN.
    Aku betul2 tabik spring dengan dia bila korang berdua sanggup jaga Bella. Harap kau jaga dia dan Bella bebaik. Cipta kebahagian kau dgn dia kalau tak ada. Kau boleh jadi kebanggaan Reen dan Bella kalau kau nak...aku ulang..KALAU KAU NAK.

    Kau tetap kawan aku sampai bebila. Dan aku sayang semua kengkawan aku. Semalam punya hal..semua tu sejarah. Hidup ni singkat. Buat aper nk susahkan hati sendiri?

    Jaga diri bebaik. Sampaikan salam aku pada Reen.

    Adios....

  5. mawar // 5:51 PM

    che ram dah kawen?? aha.. luper ler tu jemput aku :-(

  6. mawar // 5:52 PM

    Ape2pun aku happy tengok gambar kawan2 sume di sini.. tiba2 cam RINDU le pulak kat korang sume. ahaks