img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Gambo Besday Ejah

digoreng oleh Shima Batu | Thursday, March 19, 2009 | , | 2 komplen »

Ingat tak entry aku pasal besday Ejah yang kat Crystal Bay hari tu. Ni gambau nyer. Aku baru sempat upload. Baru dapat dari dak Wie. Ada lagi gambar masa kawen che Ram. Nanti lah aku upload utk post akan datang.



Aku memang lambat skit update blog ni sejak dua menjak ni. Minggu ni jer dah dua hari aku tak kijer pasal demam. Encik Halim demam dua hari sebelum tu.


Selasa lepas (17-03-09), aku gi klinik. Eleh buat kad merah ibu-ibu mengandung tu. Eh??? Aku mengandung ker? Macam tak caya. Hilang brutal aku untuk 9 bulan ni. Hehehe.. due aku bila nak tau. 09-09-09. Bestkan tarikh ni. Nick cakap, biasa akan awal dua minggu. Tak per.. nanti aku tahan bagi lambat kuar. Aci?? Banyak posa aku nk kena ganti nanti.


Minggu ni cuti sekolah, seminggu Angah kat rumah. Aku jeles sampai rasa nak makan rasuah... hahahah... Makin kelakau sekarang nih.

Sorry.. entry lari dari tajuk dan gambau. Aku telah dirasuah...

2 komplen

  1. who i am? // 5:04 PM

    perghhhh...

    gmbr yang 1st tuh terbaeeekkkk la babe!kemas editing tu siot...ajau la aku..(tu pon kalo aku n ko ade masa,muahahaha!)

    ohhh...ejah...ko pon da tua..sama macam aku...!hepi besday ehh!

    wehhh..make sure ko tahan tau..jgn terberanak awal...lps tu kalo da sampai 8/9/09..ko siap2 gi spital bile da malam tau...dalam kol 10 mlm gitu..kalo x sakit jugak,mintak induce...kalo da induce pon jalan still x bukak or bby x nak kuar jugak,operate jer babe..pastikan anak ko kuar slps 1pg..so da masuk 9/9/09 kan..hahaha.pandai x aku?

    fyi,jaga pantang bersalin operate is much much much muchhhhh moreeeee easier than beranak normal...sumpah aku x tipu!

    x caya??? cube la! :D ngee

  2. Shima Batu // 5:13 PM

    timer kasih atas nasehat...

    blom bayang lagi nk beranak macam mana. ngeri beb!!