img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

FRANK MARTIN & ANGAH

digoreng oleh Shima Batu | Monday, December 22, 2008 | , | 4 komplen »

Halo… Aku baru ada peluang tengok wayang dengan Encik Halim minggu lepas (13 Dec 2008). Maklum ler orang baru nak bercinta. Movie pilihan : Transporter 3.

Hehehe..bule jatuh chenta nengok gaya cool Jason Statham (Frank Martin) dalam citer ni. Gila babasnyer stunt. Tapi tak banyak plak berdarah & luka-luka walaupon banyak bergasak. Keta Audi W12 tu memang best. Paling best bila part dekat celah treler & redah atas grabak ketapi. Tapi tak der la aku rasa ngilu & ngeri nengok stunt diorang. Mungkin pasal aku dah tengok trailer dulu seblom tu. Tu yg tak suspen sangat tu. Tak per, yang penting dapat kuar ngedet dgn encik Halim. Lepas tu, boleh berangan bawak keta mcm Frank. Bbule berangan jer la. Hakikatnyer, trafik kat melaka memang tension beb. Ramai orang melaka bawak keta semua slow. Memang bakau darah. Stail macam nak kuar pegi beli surat kabau. Aku tak gitu yer.

Ada satu brita best nih. Pasal angah aku. Korang baca ni:


SEMAKAN ONLINE PENEMPATAN GURU SEKOLAH RENDAH BAGI KURSUS PERGURUAN LEPASAN IJAZAH (KPLI) DAN PELBAGAI INSTITUSI PENGAJIAN TINGGI TEMPATAN (IPT)
TAHNIAH! MAKLUMAT PENEMPATAN ANDA SEPERTI BERIKUT:
...... ANDA TELAH DITEMPATKAN KE SARAWAK...BERKUAT KUASA PADA 2 JANUARI
2009.

Siap ada perkataan, TAHNIAH!! Terbang lagi dia ke Sarawak. Tapi ceruk mana sekolah dia di hantar blom tau lagi. Tak habis lagi dedaunyer. Takper, pasni elaun kau mesti banyak Ngah. Kaya la kau. Senang skit aku nak kikis.

4 komplen

  1. fealize_eleanoer // 9:22 AM

    ya allah...sarawakkkk nuuunnnn!...

    adoiyai...xde jauh lagi keh?

    giler ahh diorang ni,anta jauh2...tp xpe kot..coz dak angah da biasa kan dok srwk...elaun die meletupppp koooo..aku ckp kt kooooo...kaya tau...bole beli perahu...ngeh3x..acah aje...tp mmg serius babe..elaun die mmg byk...elaun wilayah la..elaun tu la elaun ini laaa...kayo2..pakcik kayooo...

    pengantin aku yg baru ni pon..kena posting ke sabah...pagi mase die nk nikah,baru dpt tahu kena posting ke sana...huhuhu...sadisss...

    wahhhhh...ngedet ko yerrr...lenkali ajak aku...bole aku kaco korang..muahahahaha!

    cau beteh!

  2. mawar // 11:08 AM

    Wah.. x caya aku.. ko nengok wayang ngan bang halim.. tapi zaman berdua ni lah kena rebut peluang.. sok dah beranak pinak (cam aku ni), dah x de lagi nak jejak kaki kat ctu.

    Aku pun baru2 ni baru le dapat g tgk wayang balik ngan laki aku (setelah hampir 4 tahun lebih x masuk wayang). Tu pun terpaksa "ponteng keje".. ekekekek

    Utk angah - adik ko tue: Selamat Bekerja di perantauan. Pasni kena belajar makan "ulat sagu". :-)

  3. ariegaban // 5:00 PM

    adik aku dapat sabah...tahniah pada mereka berdua..

  4. ariegaban // 5:06 PM

    adik aku dapat sabab jugak shima..tahniah untuk mereka..kah kah kah..