img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Anak Sapo La Nih?

digoreng oleh Shima Batu | Tuesday, December 02, 2008 | , | 2 komplen »

Ni lah anak Huzir & Mariati. Gambau ni aku tangkap masa kat umah Umi Uzir di Sempang kira-kira jam 2 petang, 2 November. Comel macam aku tak??? Lahir pada 17 Syawal. Maknanyer lebih kurang 2 minggu lepas Mariati datang majlis kawen aku hari tu. Timer kasih sebab gagahkan diri tu utk hadir Mariati. Kau memang best macam beskal.



2 komplen

  1. fealize_eleanoer // 10:36 AM

    comei nyerrr...

    alalalala...bucuk2 anje2 auntie ehhh...alololololo...bulat nye mata...mcm mata bapak aiihhhh...

    meh sini mehhhh...kawan dgn safiya mehhhh....

    comeiinyerrr...brp kg ni?nama pon sodap...

    yang tukang tulis berite ni...bilo laieeee...??? da mabuk ke belum?soalan cepu tembagaaa!!

  2. BATU // 10:39 AM

    3.5kg...

    kawan dgn safiya??? kau kuarkan ler sendiri kawan si safiya tu.

    mabuk da... mabuk air sejuk.. hehehe..

    mana ada apa2 lagi. kitorang tak ada buat apa2.. :P