img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Blog Bakul Sampah

digoreng oleh Shima Batu | Monday, April 21, 2008 | , | 4 komplen »



Ada baca Berita Mingguan semalam? Pasal BLOG?

Pada masa sama, ada ramai blogger yang hanya memuatkan luahan hati kecewa,
putus harapan dan meracau tidak tentu hala. Blog begini selayaknya dimasukkan ke dalam bakul sampah. [Ziauddin Sharuddin, Dimensi - Berita Mingguan 20 April 2008]

Suka hati dia jer nk masukkan DALAM BAKUL SAMPAH. Ni pendapat saper? Kalau aku kata, tulisan dia pon patut selayaknyer dimasukkan ke dalam bakul sampah, camner? Sendiri punya blog, sendiri punyer suka la. Kalau menyampah, padan la muka. Saper suruh tengok? Memang kurang asam.

4 komplen

  1. Ida Nardiel // 6:08 PM

    hahahahha selayaknya blogger yg iri hati tu masuk dalam tong sampah.....ala blog2 dia org tak dapat perhatian pengunjunglah sebab tu kata macam tu.....pakai akal lah sikit... ini hak kita orang hendak tulis apa....inikan negara demokrasi....buat apa nak ditong sampahkan kalau blog kita orang ramai pengunjung.....kecoh arrrr

  2. SHIMA BATU // 9:02 AM

    mungkin dia yg xder blog

  3. fealize_eleanoer // 9:35 AM

    haaa....ko ckp kt die mcm nie...

    kt Equin ni ade satu tmpat pembuangan sampah paling besar...

    meh sini aku buang die kat situ....

    GGRRRR !!!

    p/s:-suka ati laki mak bapak aku la nk tulih hape...yg die susah apehal???

  4. SHIMA BATU // 9:44 AM

    nick..

    aku rasa dia jeles..pasal dia xreti berblog blog nihhh.

    tak pon blog dia xder orang tengok...