img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Tension Giler Babas.

digoreng oleh Shima Batu | Friday, January 18, 2008 | | 2 komplen »

Semalam PC aku buat hal. Memula ingat tak libatkan hard disk. Skali dengan hard disk skali corrupted. Tension………gila babas. Sakit nyer hati siot. Dah ler xder back up. aku baru update project summary..buat financial report cantik cantik. Skali..arghhhhhhhhhhhhhh. Dah ler aku bab bab kira ni memang fail. Ingat senang ker nak buat balik. Ader sesaper yang berkawan dengan Clark Kent, suruh ler datang tolong aku. Tak pon sesaper yg ader bela Doremon, bagi pinjam kejap ler kat aku…. Ni jadi satu kijer plak nak install balik driver satu satu..pergh…..Allahhuakbar...bantu lah hambaMu yang lemah ni...Amin..

2 komplen

  1. who i am? // 1:15 PM

    ala...

    syiann,,,

    nnt aku panggilkan Siti Sifir ye..

    x pon Siti Hajar,,,leh ajar ko vokal nak mengamuk kt depan pc tuh !!

    ngeh ngeh (18kali 200belas)

  2. Shima Batu // 9:26 AM

    Siti Sifir? Kang aku kena pakai bunga plak depan PC ni.
    Kalau Siti Hajar bule. Aku kan the next malaysian idol.
    ngeh ngeh ngeh (18kali doplopat belas gibu...lagi banyak :P