img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

xbestnyer... :(

digoreng oleh Shima Batu | Monday, January 21, 2008 | | 2 komplen »

Tak bestnyer rasa hati ni sekarang. Tak tahu kenapa. Tp yang pastinyer memang rasa tak best. Buat aku menangis sedih. Nak tahu kenapa aku sedih? Sebab apa yg aku rasa sekarang ni, macam yg pernah aku rasa 4 ke 5 tahun lepas. Kuat sangat rasa risau, bimbang, takut, gelisah dan macam2 rasa bercampur. Apa aku nak buat sekarang. Aku tak tahu apa yg sedang berlaku kat sana, aku tak tahu apa dalam hati orang kat sana. Cuma yg aku tahu, keadaan dah jadi makin jauh.



Empat lima tahun dulu masa aku ada rasa mcm ni, aku tak tahu apa yang akan berlaku. Aku boleh rileks, malas nk layan perasaan. Tp tak lama lepas tu aku diberikan khabar duka. Jadi sekarang bila perasaan tu datang utk kali yang kedua, aku bimbang la. Bimbang kalau ada khabar duka dtg lagi dlm hidup aku ni. Aku tak tahu apa keadaanya, tak tahu apa pikirannya, tak tahu apa keputusannya. Saper la yg boleh bagi tahu aku. Bukan tak mahu bertanya, tapi takut untuk dengar jawapannya. Memang masalah komunikasi betol.

Sungguh, aku tak sanggup menerima lagi untuk kali kedua. Walau pun keadaannya mungkin tak sama, tapi aku tetap tak sanggup nak lalui lagi episode dulu tu. Cukup lah sekali. Tapi saper la aku utk katakan TIDAK pada takdir yg da tertulis utk aku. Aku cuma boleh usaha, berdoa moga apa yg datang adalah perkara yg terbaik utk agamaku, hidup dan matiku. Mungkin iman makin kurang, doa aku makin jauh utk dimakbulkan DIA. Sungguh sesaknyer rasa hati sekarang ni. Mungkin diam lebih baik buat masa sekarang nih.

2 komplen

  1. fealize_eleanoer // 1:15 PM

    x bole diam yus...

    ko kena tny jgk..

    kalo x ko akan merana krn menjeruk perasaan...

    better ask for ur own good !

    chaiiyookk chaiiyoookk (18 kali 4 trillion..lg byk la !)

  2. budak gumok // 1:24 PM

    bukan tak moh tanya. tp mcm aku ckp la..takut nk dengar jawapan. ngeri beb. tunggu la hati aku da kuat skit lagi dua tiga hari ni, da keras cam batu...aku tanya lah..insyaALLAH.
    kau doa doa ler bg aku dengar jawapan yg sedap telinga aku mendengarnyer nanti yek...
    timer kasih sb prihatin. timer kasih kat kau sb tak menaya lebih lebih. buat masa ni memang aku malas nk jawab lebih lebih.

    thank you & luv u ;) ... 18kali doplopat trillion... :D