img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

dAk aNGaH

digoreng oleh Shima Batu | Monday, January 14, 2008 | | 0 komplen »

Salam Sejahtera, Salam Sayang, Salam dunia, Salam Pantai Timor.
Hari ni first day dak angah kat KPLI Maktab Durian Daun. Semalam kitorang gi Bandar Hilir. Disebabkan Angah takut nanti dia kerinduan kat aku, dia pon amik ler gambau aku guna handphone dia ni.
Amacam pose aku, ada macam pendekar 5 tak?
Skali tadi masa daftar, budak yg jaga pendaftaran tu kata..."KAK ASRAMA TAK DER. AKAK KENA DUDUK RUMAH SEWA". Dengan kerek nyer Angah jawab, "TAK PER, SAYA TAK NAK DUDUK RUMAH SEWA. TAK VOUGE LA..."(ni aku tambah).

Angah dah menjalani hidup hari hari terakhir seorang kerani pada Jumaat lepas. Sekarang, bermula lah hari hari harimau seorang guru pelatih.

Semoga Angah dapat menjadi cikgu kepada pelajar pelajar akan datang yang mungkin sama tinggi dengan dia. Tapi lagi best kalau aku dapat beripar dengan classmate aku. Hahaha (18 kali dua belas).

0 komplen