img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Walimatul Urus

digoreng oleh Shima Batu | Wednesday, December 19, 2007 | , | 3 komplen »

Ini kad kawen dak Yan. Aku cam biasa..tukang promote kawen org. Korang boleh ler datang beramai ramai bawak duit kaut tak pon hadiah barang letrik.

Dak Yan kawen dgn member sekolah jugak. Nama Haria..
Jadi dtg ler beramai ramai memeriah kan majlis mereka nanti.

3 komplen

  1. fealize eleanoer // 2:22 PM

    yus...hawat nya chekkkk....

    x kan la lgsg x nak berkata2 bile blogging la ni....ni main attach kad kawin jexxx...xde ke dak wan ckp jemput aku ka...Degawan ka...Mak Long Piah ka....

    biaq pi lah kawan hang yg sorang tuh...wat pa hang nk pikiaq sakit hati hang kat dia...betui x?blog hang...hang punyer suka la apa hang nak tulih...cite la apa2..pasai ayam berkokok ka..burung terbang ka...ikan jadi lauk ka...

    jgn touch & go sgt...tommorow never dies !!! ok?

  2. budak gumok // 3:41 PM

    timer kasih ler atas keprihatinan hang..

    aku bukan sakit sakit hati tak habis...tp sibok...

    takper..st lagi free aku edit......
    kau tau tak dia kawen dgn saper...HARIA MD DIAH....kau kenal tak?
    :)

  3. fealize eleanoer // 3:45 PM

    kenai...

    :D

    salam tahniah dari aku utk depa...