img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

John da kawen

digoreng oleh Shima Batu | Thursday, December 27, 2007 | , , | 0 komplen »

Salam utk semua.
Da lama tak merapik dalam blog ni. Dunia telah Berjaya menyubukkan aku. Padan muka aku. Korang aper citer. Memasing tenggelam jer. Bulan ni ramai orang kawen la. Coming up next…dak Yan and Haria. Dah sampai jodoh diorang. Moga moga segala urusan berjalan dgn baik. Dua minggu lepas ada jumpa dak Yan. Dia pass kad kawen dia pada aku dan ejah. Menariknyer, kad kawen dia tu tak der tulis pada muka depan. Jadi aku da booking awal awal dgn dak Yan. Kad tu kalau ada lebih, simpan, aku nk pakai masa kawen aku besok. Save cost beb. Tp dak Yan minta sekeping RM2. Cekik darah ayam betul.
Argh..aku buat poster jer besok. Macam poster ceramah. Letak la gambau, tarikh dan alamat. Pastu tampal kat pokok pokok. Lagi senang. Boleh minta tolong Huzir, Dak Atok tolong tampal kat area Merlimau, belah Sungai Rambai bg kat Sukri. Kat tiang api pon boleh. Pastu bila hari ada pasar malam, kita edarkan, macam edar risalah/handbill tu. Wah..meriah la kawen aku. Mau 8 ekor lembu. Merapik merapik.
Aku tak tau bila tarikh kawen aku ni sebenaunyer. Tapi kalau boleh memang nak elak dari cuti sekolah la. Sebab ramai sgt org kawen cuti sekolah. Nanti orang pening. Persiapan memang tak der yang dah siap. Aku memang kije last minute. Apa yg ada besok, itu lah dia.
K, ni aku attachkan gambar kawen si John. Confirm aku tak gi umah dia. Maklumlah, bertugas sebagai ultramen ni, memang payah time musim tengkujuh ni. Banyak kerja kerja kebajikan aku kena buat. Nak alihkan lembu, nak pindahkan keta kebal, nak pacak tiang jambatan lagi. Tu tak masuk tugas tugas khas melawan rasaksa lagi. Maaf la John, aku terpaksa mendahulukan tugas tugas menyelamat tu. Tp insyaALLAH,…doa aku utk kau sentisa. SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT HANG dan SUHANA. Pader sesaper nk nengok lagi gambau si John ni, boleh tengok kat fotopages dia (klik sini).

0 komplen