img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Puan Mawar

digoreng oleh Shima Batu | Friday, December 14, 2007 | , , | 3 komplen »


Ini bunga mawar…


Yang aku nk criter sekarang adalah pasal MAWAR. Ala MAWAR AZIZ..classmate lower six dulu tu. Pasal aper aku nk criter tentang dia? Pasal esok besday dia. Lagi satu, sebab aku seronok tengok gambar anak dia duorang tu. Comei giler. Aku sure ramai yg dah lama tak dengar kabar si mawar ni.



Ni gambau kawen dia and anak-anak dia. Disebabkan aku kesuntukan masa, aku copy and paste ajer la email dia pada aku ni.



Suami si mawar namanya: Mohd Naza b. Zawawi

Asal : Parit Penghulu,Sg. Rambai (Cousin Zaim)..ala zaim..budak sebatu tu…

Umur : 30 tahun (Lahir tahun 1977)

Pekerjaan: Modeller & Instructor (pendapatan bulanan tidak dinyatakan)

Bila bercinta? :

Ntahle dia..... tak ingat..... tapi si mawar dah kenal laki dia ni sejak form 1 lagi.. bercinta tu, may be kalau x silap si mawar tahun 2001........ masa tengah study giler baban kat UiTM....becinta pon giler baban…

Bertunang

Setahun berkawan, bertunang tahun 2002.....


BerKaHWin

Alhamdulilla........ Allah kuatkan JODOH selamat diijabkabulkan pada pagi 30 Nov 2003....

Beranak

Dikurniakan rezeki yang tiada ternilai,,,, iaitu anak sulong.Nama: Muhammad Nazhif Fitri. LAhir pada 12 Disember 2004


Syukur..... Allah kurniakan pulak anak perempuan.

Nama: Wardah Nur Nazahah.

Lahir pada 21 Julai 2006.



Akhir kata, untuk semua rakan2 yang dikenali oleh Mawar:

"Keep in Touch" & "Friendship is continuous"

Yang ikhlas,

Mawar Abdul Aziz


Kepada Mawar..SELAMAT HARI LAHIR….semoga panjang umor, murah rezki, bahagia..kekal ke akhir hayat.

3 komplen

  1. Anonymous // 3:08 PM

    Shima..........

    Pandainye ko buat.......... cun pulak tue...

    TQ very much... Muah!

    Sayang Shima

    ~Mawar~

  2. who i am? // 9:52 AM

    oit yus...

    awat hang ni da jarang2 update nehh ?

    bz sgt ka?

  3. Shima Batu // 10:36 AM

    alasan aku ialah:

    mula mula sakit hati dgn sorang kawan menyebabkan xder mood nk tulih blog..sebab kalau aku tulis dlm keadaan sakit hati..mesti xder yg baik aku tulis...then SIBUK HUJUNG TAHUN + demam + SIBUK + citer korea ...:)