img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Cinta Menyayat Hati

digoreng oleh Shima Batu | Friday, December 07, 2007 | | 9 komplen »


9 komplen

  1. arie // 1:14 AM

    cinta nie menjadi ke tak.
    tengok tajuk macam tak menjadi.
    story le skit.

  2. budak gumok // 8:39 AM

    cinta tak menjadi...
    gambar sekadar hiasan...
    depa dua ni xpernah ada hubungan cinta pon....
    nanti aku buh gambaq hang dgn aku...aku buh tajuk.."CINTA TAK KESAMPAIAN"....amacam..ada brani?
    :)

  3. arie // 12:15 AM

    weuuii..tak pernah ada hubungan cinta pun..tapi mesra...

  4. budak gumok // 12:57 PM

    pose memeang camtu...bkn sentuh pon tangan member aku tu kat blakang choll....action jer lebih..
    pastu aku plak dok blakang beskal tu..tp xder org amik gambau pon :(

  5. Tiger // 2:54 PM

    Tiada kenangan trindah selain bersama kalian.... Klu jumpe Cik Ram tlg smpaikan slm pnuh kenangan dari aku untuk dia, insan yg xmgkin dpt ku lupakan... slamanya... thanks

  6. Tiger // 2:58 PM

    Aku msih lg ada simpan gmbar kami brdua wlupun xbyk yg tggal sbb byk yg tlh di rampas sewaktu "kastam buat operasi besar besaran"... nnti ada masa aku send ok...

    utk smua kwan2.., smoga kalian sntiasa dgn ape jua yg korang lalui skrg nie... assalamualaikum....!!!!

  7. SHIMA BATU // 2:58 PM

    saper lah makhluk bernama Tiger ini. Nak aku sampaikan salam pon, tak tau gerangan.

    Kau tak dapat lupakan cik Ram? Klu tu tak cukup kuat. Sebab ramai orang tak dapat lupakan Cik Ram. Bkn kau sorang...

  8. Tiger // 3:12 PM

    Mgkin mmg rmai yg xblh lupakn dia,aku xnafikn smua tu.. tp xsama dgn ape yg aku rasa dan ape yg pnah kami brdua alami.. jauh dlm lubuk hati aku ingin sgt nak prbetulkn kesilapan yg tlh kami buat,hanya tuhan yg tau.. Tp wlu ape pun aku masih mgikuti prkembangan dia dari jauh... Aku msih mgharapkan agar dia sntiasa bahagia... Wlupun bkn dgn aku, biar la ada insan lain yg bnar2 mnyayangi dia.. 8 tahun bkn masa yg singkat, xmgkin dpt d pdam smudah yg di sgka... mgkin suatu ketika nnti kami akan dpt pluang itu nnti...
    Biar la ape org nak kata, aku cuma luahkan ape yg trbuku di hati slama ini...
    Bagi kwan2 sprti kau, huzir dan yg lain2 aku ucap tahniah krana brjaya prtahankn jnji masing2..
    Kdg2 tmbul rasa cmburu sgt2...

  9. SHIMA BATU // 3:23 PM

    Hai..menyayat hati sungguh ayat kau ni.

    Akhirnya betul sangkaan aku. Aku tau kau saper. Nk aku sebut nama ker? Kang satu alam tahu scandal zaman sekolah kau.

    InsyaALLAh..akn ada peluang utk kau membetulkan kesilapan. Tp tak semestinya dengan orang yg tu jugak.

    Apa yg kau maksudkan aku & huzir dpt pertahankan janji masing masing? Aku tak paham.

    Bagus la kalau kau boleh doakan kebahagian org lain. InsyaALLAH akan dapat kat kau jugak doa tu. Kita tak tau aper2 urusan ALLAH ni. Mungkin dah ditetapkan, bahagia kau bkn dgn dia, dan bahagia dia bukan dengan kau jugak.

    Ni bukan kerja kita kawan ku...
    Dan kau kena percaya dgn hati.