img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

29 Sept. 2007

digoreng oleh Shima Batu | Monday, October 01, 2007 | | 0 komplen »


Kami bukak posa sesama selapas azan magrib. Meraikan 2 perkara. Pertama Besday Huda dan ke-2 Dayah dapat jd lecturer kat ILP Nibong Tebal. Ni mungkin peluang terakhir kami dapat berkumpul erbuka posa sesama. Selepas ni, mungkin payah. Huda dah nak kawen, Dayah dah jauh, Wie dah nak kena pinang, aku dengan Ejah plak dah nak kawen dan tengah rebut lelaki yang sama...Uppa... Chenggg...... Ada betul ka?


Tapi tak per la geng, kita berpisah bukan sebab bergaduh. Tak per. Kita nk buat benda baik. Atau dalam ayat menyedapkan hati aku dan menyakitkan hati korang, bukan aku heran sangat dengan korang ni. Padan muka aku dan korang. Dan untuk pengetahuan korang, aku memang tengah takder mood masa menulis blog ni. Korang tengok jer la gambau ni. Gambar yang berlima tu aku dah super impose kan. Korang teka la muka saper yang aku lekat kendian.

0 komplen