img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Nikah Scene

digoreng oleh Shima Batu | Monday, July 16, 2007 | , , , | 0 komplen »


Ni aku dangan dak Li sehari sblom hari nikah. Ni masa kat rumah Uzir. Seperti yang diketahui oleh alam buana, Huzir & Mariati telah selamat menikah pada 6 Julai lepas Isya'. Antara yang sempat menjengukkan muka dan aku kenal, Atok & Nurul, Huda, Owie, Zul (dah semestinya), Yan, Muzamil, Abang Jarum, Cinpeng, dan byk lagi yg aku tak kenal.




Tepat jam 9.59 malam, dengan sekali lafaz, Mariati & Uzir, confirm laki bini. Berakhir lah episode bujang mereka. Entah kenapa masa tu, aku dilanda rasa syahdu yang amat. Mengalahkan pengantin. Tapi tak der la melalak macam dua dua pengantin tu. Aku yang rasa bahagia tetiba. Seronok sangat. Maklumler lama episode percintaan diorang.. 7 tahun beb. Ni ler siri telenovela Bawang Besau Bawang Goreng. Diorang bercinta depan mata kami kengkawan sekolah. Berakhir dengan nikah.

Kalau korang tengok gambau sekolah kat atas ni, saper sangka diorang akan berkawen. Masa ni depa blom bercinta. Tu yang perangai memasing tak berapa nak senonoh.


Next time ada masa aku upload lagi gambaq depa. Wsalam....


0 komplen