img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Huzir & Mariati: Biar Gambar Bercerita

digoreng oleh Shima Batu | Thursday, July 19, 2007 | , , , | 0 komplen »


Ini Muzammil a.k.a. Mutammil. Dia penagapit pengantin yang paling over acting. Dan muka dialah paling bayank dalam mana mana camera. Lebih banyak dari muka pengantin. So aku tujukan khas gambaq ni untuk dia. To Muazammil, kau tengok sendiri muka kau hensem ke tak? Aku malas nak cakap ah...

Mungkin ramai yang boring sebab aku banyak sangat letak gambau kawen Huzir & Mariati kat blog. Tapi aku ada banyak alasan.
1. Cameraman nyaer zul azrin, dah tentulah aku byk ambar. Ni barui dari zul azrin, blom lagi dari camera aku, dayah.
2. Banyak permintaan dari kengkawan yang tak dapat datang. Jadi aku letak kat blog... saper pun boleh tengok.
3. Ini blog aku. Aku punya suka la... Jangan gangu hidup aku.













InsyaALLAH... lepas ni aku upload gambar bersanding kat umah uzir plak. Tata & Wasalam.

0 komplen