img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Yang Giler

digoreng oleh Shima Batu | Thursday, July 12, 2007 | , | 0 komplen »

Ni antara gambau yang sempat upload. Ada byk sebenaunyer...terlalu byk. Ada 2056pcs. Ni baru dari camera zul azrin. Blom lagi dari camera aku & dayah. Ada masa aku upload lagi.

Huzir & Mariati nikah pada 6 Julai kat masjid Parit Gantung, Sungai Rambai. Bersanding rumah Mariati 7hb Julai, rumah Huzir 8 Julai. Ramai kengkawan yg ada. Tapi memang seronok. Kalau boleh aku nak upload semua gambau.


Selapas majlis nikah kat masjid, ada pulak majlis berinai kat rumah Mariati. Korang tengok sendiri la cara kami berposing macam mana. Ni le pengantin paling giler yang pernah aku jumpa. Dan aku tak sangka aku ada kengkawan macam ni. Kenapa aku boleh tergamak kawan dengan diorang. Pening kepala orang tengok.




0 komplen