img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Sukri as Abang Aji

digoreng oleh Shima Batu | Tuesday, April 10, 2007 | | 0 komplen »

Kali ni aku uploadkan gambau Sukri Taat. Mamat ni balik haji da lama. Cuma semalam baru dia bagi gambar dia kat aku. Dia nak suruh aku simpan gambau dia dalam beg duit gaknyer.


Sorie la Mas Aji, bukan standard aku simpan gambau orang dalam beg duit sendiri ni. Tapi duit orang simpan dalam beg duit aku buleh.

Dia ni bujang, berpendapatan tetap, handle basikal tinggi, rambut sikat belah tepi, pandai pulas steering keta kancil dok kat Parit Putat. Baik budaknyer. Payah nak nampak dia angin. muka senyum selalu macam Dato' M. Daud Kilau....
Masa zaman sekolah, dia pernah kena halau dengan cikgu dari kelas. Tapi bukan salah dia pon. Dia boleh senyum jer keluar kelas pastu masuk balik dalam kelas boleh angkat tanyan macam YB siap senyum senyum.

Kau layan kan ajer la gambau ni kata dia……so korang layan jer la.......wasalam.

0 komplen