img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Bertunang

digoreng oleh Shima Batu | Tuesday, April 03, 2007 | | 0 komplen »



Lagi member bertunang.
Macam yang aku hebohkan sblom ni pertunangan Mariati & Huzir pada 1 April yang lepas.


Majlis mula lepas zohor. Lepas kenduri, lebih kurang kul 3.00 pihak lelaki sampai.
Tapi sblom tu perut kami da kenyang… Mariati memang sengaja bagi kami makan dulu.

Sebab takut ada yang merengek minta nasi masa pihak lelaki sampai tak pun mengamuk sampai bukak baju sebab lapar. Kesian kau Mariati, dapat kawan buruk lantak.


Hantaran diorang 13 balas 15…macam badminton…game over…teka saper menang? Tema dua dua pihak…samer hijau lumut. Orang kata hijau ni warna cemburu…betul ke? Kalau betol…nampak nau ler budak dua ekor ni cemburu buta dan membabi buta. Buta tuli betol.



Nak dijadikan sakit hati aku..kamera plak buat perangai. Gambaq banyak tak cantik. So ni jer la utk tatapan korang. Da puas aku adjust. Komputer ni pulak buat hal..motherboard aku sampai terbakar. Dah ganti motherboard baru satu hal pulak nak install balik satu satu program. Mahap le bebanyak. Quality memang tak memuaskan langsung. Walau pun aku ni xler padai nak edit edit gambau ni, seblom ni pon bukan cantik sangat, tapi aku tetap nak angin jugak.
Aku attached kan jugak gambau pakar kawen yang sempat aku upload dari orang umah dia punyer blog. So enjoi the show man ship…
Wasalam………



0 komplen