img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

DURIAN

digoreng oleh Shima Batu | Monday, July 31, 2006 | 1 komplen »

Ni ler aku.... 3 tahun lepas. Skang ni pun samer jugak...takder yg kurang. Makin bulat lagi ader la.
Minggu ni tak der apa yang menarik. Da lama aku tak jumpa bebudak ni... memasing sibuk la konon...tak pun tengah kering. Ni le bubudak yg aku maksudkan, WIE, EJAH & DAYAH.
ATOK ngan ZUL pun lama tak dengau kabau. Tengah bercinta kot. Tp last week ATOK ada call ajak makan derian umah sukri. Tp aku dah tak lalu lagi dengan derian ni. Kedai bawah opis aku ni jual derian hari-hari. Tak larat nak bau.
Ni la gambau atok & sukri.

1 komplen

  1. ida_nardiel // 10:34 AM

    hoi, teringat aku masa sekolah tau. rindulah woiiiiiiiiiiii aku nak sekolah balik macam dulu. waa!!!!!! zaman sekolah kita adalah zaman yang terindah