img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Sri Yanti - Jemputan Kawin

digoreng oleh Shima Batu | Saturday, July 29, 2006 | | 0 komplen »

Tenga hari tadi aku terima kunjungan yg aku dah agak dari kawan aku SRI YANTI AHMAD (a.k.a. Nick). Memang la aku da agak sebab dia da call dari semalam kata nak jumpa aku kat opis. Nak tau apa tujuan dia… ni la dia

kalau nak tengok gambau bertunang, tengok page http://fealize.fotopages.com/


SRI YANTI…aku satu sekolah dgn dia sejak darjah empat. SRK Merlimau 2, Melaka. Sampai ke sekolah menengah. Kitorang terpisah (cewah mcm tak sengaja plak) selepas SPM. Selama berkawan cuba korang bayangkan berapa banyak cerita dia aku tahu, berapa banyak plak citer aku dia tau.

Selepas pisah kitorang jumpa masa raya jer. Cuba korang bayangkan plak berapa banyak cerita dia yang aku dah tak tau, dan berapa banyak plak citer aku yang dia tak tau.

Tadi dia datang bawak kabau gembira. Nampak dia begitu teruja dengan perkahwinannya. 20 Ogos 2006. Dia bukan bwk satu, tapi 10 kad jemputan. Macam biasa bila kengkawan kawin aku jadi posmen. Besok kalau aku kawin saper nk jadi posmen aku, semua da beranak pinak. Macam ni, terpaksa la aku cancel utk jadi pengapit SITI. Kengkawan punyer pasal.

Wokeh kepada bebudak 9 VOS (seperti gambar di atas) hope boleh jumpa korang kat rumah dak NICK nanti. Chaw ....

0 komplen