img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Besday Alex & Bad

digoreng oleh Shima Batu | Monday, April 20, 2009 | , | 3 komplen »


Selamat hari Lahir untuk Alex (Nahdatul Izzah) dan Bad (Maslina Mamat). Sorrie lambat wsih. Bukan aku tak ingat. Sungguh, aku teramatlah ingat dari 16hb tu lagi.



Tepat 12.00a.m 16 April 2009, reminder aku bunyik. Aku dah lama tido, En Alim baru nak tidor lepas zikir. "Bangung..bangun.. kenapa talipon ni berbunyik..." Hehehe..dengan mamai nyer aku tengok screen tipon. Besday Alex & Bad. Nak bagi masej.. kredit plak xder. Esok la.. aku tulis kat blog.



Esoknya, aku puas ler mencari gambau Alex & Bad dalam PC. Dah jumpa... tapi masanyer plak tak der. Nak YM pon tak sempat. Memang ikan sepat btol. Ni baru sempat. Sorry Alex & Bad. Selamat hari lahir buat korang. Tambah lagi umur korang. Aku masih muda belia.. hehehe...



Semoga sehat, murah rezki dengan Rahmat dan Peliharaan dari ALLAH sentiasa.

3 komplen

  1. NahDaTuLIzaH // 1:13 PM

    Huhuhu..
    Tenkiu..tenkiu...
    Walo tambah umo, aku tetap maintain comel...huhuhu

  2. Shima Batu // 1:16 PM

    disebabkan ni besday ko, aku iyer kan ajer apa kau cakap...

    hehehe...

  3. fealize_eleanoer // 12:29 PM

    aku da 2 kali wish utk dak alex...

    tp nk wish kat sini jugak...

    hepi besday alex 1 more time...muahahahahaha! xde kije lain agaknye aku ni..

    utk dak Bad pulak...hepi besday jugak ehhh...lama x jumpe ko.... :D

    da lama aku x masuk blog ko yus...byk post aku da ter miss...

    xpe..nnt aku miskol balik...muehehehe!