img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Tengok Sampai Muntah

digoreng oleh Shima Batu | Thursday, December 11, 2008 | , , | 5 komplen »

Macam hawau jer title ni kan? Ni nak story sket. Aku memang tak pernah berangan pon untuk bergambar outdoor dengan Encik Halim. Tapi aku teramat la ingin bergambau outdoor dengan rakan rakan dara ku yang lain. Tak lain tak bukan adalah Wie, Dayah & Ejah. Disebabkan diantara kami berempat sedau diri ni tak berapa cun, jadi tak perlulah kita memanggil photograper handal sepeti Udeyismail tu untuk menangkap gambar kami. Cukup le sekadar Nikon D40 milik dak Wie dengan tripodnyer.
Jadi, bagi merealisasikan angan angan aku dan bebudak ni, aku telah mengambil keputusan sendiri tanpa pertimbangan rakan rakan yang lain untuk keluar bergambau pada Sabtu, 29 November 2008. Aku memilih untuk bergambau kat sawah area Sungai Rambai. Aku tak tahu nama tempatnyer. Tapi rasanya jalan nak ke Telok Rimau tu jugak. Eh??? Bukan Telok Rimau.. Telok RIMBA. Sikit gambau aku attached kat sini. Yang lain korang boleh tengok kat flickr aku (www.flickr.com/photos/shimabatu) atau klik "Gambau" pada Tabs di atas. Korang layan kan tengok gambau gambau kitorang ni sampai muntah yer... chaw!!



cover album XPDC


pelahap nyer dak Wie


Ejah (picture by me)

Dayah (picture by me)

Owie (picture by me)



(picture by me)

(picture by me)

(picture by me)


Ni ngalahkan anak murid sendiri ni. Perhatian..ni guru pendidikan khas yer, bukan murid pendidikan khas

(picture by me)

5 komplen

  1. Anonymous // 9:34 AM

    Nak komen gak... Bestnye dapat jumpa rakan2 kan.. lebih2 lagi bila dapat berposing..

    Actually tempat korang berposing ni memang favourite aku bergambar dulu.. masa aku ngan naza.. Aku slalu gak ajak naza jalan2 kat sawah padi nie..

    TELUK RIMBA tetap di hatiku..
    Tempat jatuh lagi di kenang, inikan pula tempat bercinta.. cewah!

  2. Shima Batu // 9:39 AM

    laaa, iyer ke?

    patutla ada nama kau dgn naza kat batang pokok yg kitorang bergambau tu :))

  3. Ida Ra // 8:36 AM

    wah cantiknya gambar2 kita....terpegun sebentar.......

  4. who i am? // 12:18 PM

    opppsss....aku photoshoot outdoor mase kawin dulu kat sini arrr...

    shoot baju pengantin western...hukhukhuk!

    anyway...cantik2 gmbr korang...lg best bile gmbor muke slamber...klakar sgt....macam muka JOzan...ngehngehngehngeh!!!

  5. Shima Batu // 12:52 PM

    la... ramai nyer fav tempat tu.
    tp aku xpernah tengok lagi gambo kau shoot kt situ. Bule le post kt blog kau nanti :D