img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Sesi Buang Karan

digoreng oleh Shima Batu | Friday, November 14, 2008 | , , | 2 komplen »



Tak der modal. Memula saje belek muka Safiya ni. Tengok semua muka dia dalam blog dia, nampak macam nak gaduh. Tak caya korang pergi tengok sendiri kat sini. Lalu tidak semena menanyer, aku tempelkan muka Safiya dalam majalah ni. Dah petang cenggini, elok jugak aku sengaja membuang karan main photoshop. Budak baru nak blajau..berguru dengan diri sendiri.. "diri anda adalah guru yang terbaik"..cewahhh...


Tetiba terjumpa gambau ni. Kalau tak silap ni gambau masa kuar gi makan kt Ikan Bakau Alai dengan 9Vos.
Try buat camni.. cun tak?? Macam tak cun pasal kalau orang tengok, tak tau ni muka aku. Jadi, untuk mengelakkan kekeliruan, aku tempelkan perkataan "ShimaBatu".




Try bubuh kat gambau, tambah shadow skit. Jadi ler cam gambau kat bawah ni. FYI, gambar ni dari henpon achik. Ni gambau masa aku beli baju nikah dulu.



Gambau kat bawah ni agak hampeh skit cara ngeditnyer.



Banyak nau plak muka Niza ni, try tambah spotlight kaler. Logo jangan lupa ek.




Tu jer. Cun ker gambau dan orang dalam gambau nih??

2 komplen

  1. who i am? // 4:47 PM

    lawa siot ko edit....bijak laksana!

    wehhh...create kan la aku logo skali...amik gmbr aku yang paling meletopppp...auwwmmmmm!!!..ko kan tgh xde kije kan...ngehngehngehngeh!

  2. Shima Batu // 4:53 PM

    bule bule....
    tp ke kreativ-an aku bergantung pada:

    1. masa
    2. mood
    3. masa & mood

    kekadang ada masa, aku bule pikir byk idea wpon xder mood

    tp bila ada mood, wpon xder masa masih bule lagi sempat aku perah otak

    mcm sekarang ni, aku ada masa dan aku xda mood..