img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

My Wedding.. Part 5

digoreng oleh Shima Batu | Tuesday, November 11, 2008 | , , , | 2 komplen »


Rakan-rakan yang best dalam majlis ku yang best...



Gambar atas: Nick, Aie & Safiya. Trima kasih atas sponser. Korang akan dikecualikan dari cukai tahun ni.


Gambar atas: Ejah & Anak Intan Juliana yg Comeiiii


Gambar atas: Ni la model utk video klip "Bawaku Terbang"

Gambar atas: Gambar yang cun dari ZulAzrin. Ni kalau tak silap..gambar Mak Der (orang yg bertanggung jawab menjahit crown di kepala aku).


Gambar atas: Che' Ram..memang pecah rekod bila datang ke majlis kawen kengkawan dalam waktu puncak. Biasa dia ni, lagi buleh nak nyorok dari dilihat oleh kengkawan. Ni darah manis ni.

Gambar atas: Orang kuat aku di balik tabir..Mr Cameraman... tepukan gemuruh untuk ZulAzrin (berbaju biru) dan disebelahnya lelaki paling hensem... SuamiKu..


Gambar atas: Zaim.. Kalau korang nak tau kenapa aku tak berapa cun masa kawen.. sebabnyer adalah Zaim. Pasal dia dah pesan.. "kau kalau lawa hari kawen..nanti aku nyesal tak ngorat kau..." :P

Gambar atas: Atok & Sukri..memang serasi bgambau berdua sejak sekolah lagi.

Gambar atas: Ni ler rakan rakan sepiring & sejalan


Gambar atas: Aku & Yuzana...


Gambar atas: Halim dan tukang basuh cawan


Gambar atas: Dari kiri Maslina@Bad, adik Sue yang aku tak tahu nama dan jugak Sue@Jeft.

Aku jugak nak mengucapkan selamat pengantin baru pada Jeft yang telah melangsungkan perkahwinannyer dengan Fendi pada 26 Oktober yang lepas. Aku tak dapat pegi hari wedding tu. So takder gambar dia. Ni aku rembat dari blog dak Nick.


Begitu jugak dengan Syuhada a.k.a. Brian. Ni pon aku tak pergi pasal masa majlis dia aku ke MTest KPLI kononnyer. Tarikhnyer tak sure. Tapi semitar Mei. Nal lebih gambo, sila ke friendster dia.

Pada masa dan hari yang sama pernikahan aku, di Sri Gading Pahat, telah berlangsung jugak majlis pertunangan Zuliana atau nama glem nyer Rem. Siapa jejaka pilihannyer itu aku kurang peksa. Ni gambau bahgia dia aku amik dari friendster dia jugak.

Tahniah untuk ketiga tiga kawan ku ini jugak.

2 komplen

  1. who i am? // 10:36 AM

    akhirnye gmbr mak kuar nyahh...hakhakhakhak!

    aku rasa yuzana tu bole masuk dalam beg die tu la...coz beg tu lebih besar dari die...x sesuwei nyah...kihkihkihkih...

    oppsss...si rem da bertunang yahhh???ohhh...tidak dikabaran pada ku ponggg...ohhh..tidakkk!!!

    be4 i terforgot uolsss...nama adik si jeft ialah JULI...jula juli bintang 3..opss...ade yang berkenan kahhh??heheh!

    tahniah yus...semoga berbahagia dan kekal perkahwinan mu hingga ke akhir hayat korang okeh...x bole cakap kekal hingga ke anak cucu je..nnt da dpt cucu ,berpisah pulak..x bole2....aku doakan korang kekal ke ahir hayat tau...muafakat selalu!

    **da mabuk ke belom....oppss lg skali =))

  2. Shima Batu // 10:45 AM

    tengQ..tengQ...tengQ

    si Rem da bertunang. Konon tak mau bg tau kengkawan. Tapi dia terpaksa bg tau aku pasal dia tak bule datang wedding aku. Si Rem kata tak bagi tau org lain. Aku memang tak bagi tau orang lain, tapi aku bubuh kat blog ajer.

    mabuk...???
    mana aku ada minum benda haram tu..ko giler ker... (hehehehe..)

    tp nanti kalu aku tetiba mabuk walau pon minum air sejuk jer..nanti aku kabau kt ko :D