img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

My Wedding.. Part 4

digoreng oleh Shima Batu | Monday, November 03, 2008 | , , | 9 komplen »

Citer lagi pasal kawen. Banyak kali nak citer. Yer la.. yang kawen tu aku. Blog ni blog aku. Ada aku kesah???

Timer kasih atas support korang pada blog aku selama ni. Amat amat lah aku menghargaiinyer. Banyak lagi kesah masa kawen aku tu. Tapi tak larat nak citer panjang lebar. Aku sebut jer la beberapa peristiwanyer...


1: Pengantin lelaki datang awal

2: Baju aku pakai yang color biru hujau tu, aku beli seminggu sblom nikah. Bli ready-made di Mahkota Parade.

3: Hantaran dari lelaki, tak der sirih junjung

4: Suami ku yang gelabah, 4 kali lafaz nikah

5: Masa nak angkat takbir semayang sunat bersama suami lepas nikah.. tetiba lampu bilik aku yang tengah menyala...meletop


6: Ni kemuncak kelawakkan...crown yang aku pakai, terpaksa dijahit atas kepala aku...disebabkan keganasan aku yang amat...

7 dan seterusnya...banyak lagi la.. tak larat nak storie..Paling teruk..bab kena bebel pasal tak mau bersolek.

Korang layankan gegambau nih dulu yer...


Aku nampak kecik bila di apit oleh mereka nih.Riang gumbira mak sedara aku ni. Ni first time dia bagi orang amik gambau dia. Masa wedding anak dia pon dia tak mau amik gambau.
My love....
Emak, aku, Halim, Along & Makcik Ina
Mariati, Aku, Alex, Wie, Ejah & Nurul


Bersama anak intan yg comei
Aku sayang diorang nih...












Gaya dak Atok mcm nk bagi petua rumah tangga kat aku. Yang lain pakat tumpang dengar.
Ejah yang sibok masuk frame
Ni aksi tanda gembira...
Korang pernah jumpa ker pelamin bule duduk tiga orang???? Cuba tengok capacity kusi tu...badan memasing.... kusss semangat..






sambung lagi daaa.....

9 komplen

  1. who i am? // 12:26 PM

    sedihnye gmbr aku xde :(

    nk bergambar dgn pengantin x sempat pon....glamer sgt pengantin ni...ramai nk bergmbr ..hinggakan aku tersisih,,,hukhukhukhukhuk,,,!!!

  2. Shima Batu // 4:42 PM

    jgn la sedih...

    ada kan gambar ko..nanti aku buh dlm next posting...

  3. Anonymous // 10:28 AM

    hahaha.. comel gak kisah kawen ko ni ek..

    Nape halim dah x serupa dulu ye?.. agaknye kalau aku jumpa dia tengah jalan, mesti aku x cam tu dia.. ape2pun dia nampak mature dengan wajah dia skrg nie. hehehe..

    semoga berbahagia ke akhir hayat. Amin

  4. who i am? // 12:31 PM

    sudah berjinggut hamba menunggu...

    BILE MUKE AKU NK KUAR KT NEXT POSTING NIEHHHH????**nangis ngada2*

    opppsss...terover sudaaaa! =))

  5. Shima Batu // 3:41 PM

    sila la berjinggut setara dgn laki ku itu..

    heheheh....

    ni tengah dok belek muka si safiya...

    rasa cam nak buang muka kau dgn ai..letak gambau safiya jer :P

    aci tak???

  6. Anonymous // 11:17 PM

    best betul blog ko ni
    mcm2 ader
    kim salam ngan en suami
    terkezut tengok muka dia skrg
    masa hang nikah ari tu tak sempat nak tengok... sang suami nak beraya umah sedara...
    thanks bagi info kat aku yang dah lama lost contant ngan korang

  7. Anonymous // 11:17 PM

    best betul blog ko ni
    mcm2 ader
    kim salam ngan en suami
    terkezut tengok muka dia skrg
    masa hang nikah ari tu tak sempat nak tengok... sang suami nak beraya umah sedara...
    thanks bagi info kat aku yang dah lama lost contant ngan korang

  8. Anonymous // 11:18 PM

    best betul blog ko ni
    mcm2 ader
    kim salam ngan en suami
    terkezut tengok muka dia skrg
    masa hang nikah ari tu tak sempat nak tengok... sang suami nak beraya umah sedara...
    thanks bagi info kat aku yang dah lama lost contant ngan korang

  9. Shima Batu // 1:44 PM

    Puan Anonymous...
    walau pon blog aku best..
    tak der maknanyer kalau kau letak komen tak letak nama..

    camner nk sampai salam kau kat en suami camni??

    Apa pun thanks.. aku tau kau seorang yg aku dan suami kenali...
    Pls do something..gv your email add or write an email to me (diebebeh2000@yahoo.com).. gv your contact number..
    Thank you so much :)