img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Nicholas Teo @ Nicholas Zhang

digoreng oleh Shima Batu | Tuesday, August 12, 2008 | , | 1 komplen »

Post aku kali ni, memang xder makna pon untuk korang. Hehehe.. sengaja aku carik pasal bercerita tentang orang yang takder kena mengena dengan aku dan korang. Mamat cun dalam gambau kat sebelah ni saper yerk?.. Ni lah Nicholas Teo pemenang utk MTV Asia Award 2008 for Favorite Artist Malaysia. Eleh yang sblom ni banyak tahun Siti Nurhaliza menang tu. Tahun 2006 si Mawi yang menang. Tahun ni si Nick ni pulak. Dia kalahkan Siti, Faizal Tahir & Pop Shuvit. Personally, aku memang tak kenal si Nick ni. Aku tau pasal dia lepas tengok drama Taiwan tajuk “Smilling Pasta”, satu drama yang comel. CD aku pinjam dak Zul. Kalau tak silap ada 17 episod. Then aku try source, nak tau saper nyanyi lagu tema untuk drama tu.


Sekalik tengok, hero citer tu adalah penyanyi, dan buat aku lagi surprise… hero tu adalah orang Malaysia. Budak Nick ni ler. Orang Sarawak beb. Lahir tahun 81.. sama bintang dengan aku…chengggg…….. Dia pernah memang Astro Talent 2002. Dia punya senyom…mcm actor Korea, Kim Jae Won…eleh yg blakon citer Wonderful Life tu la.

Aku bukan ler peminat mati keras bebudak ni. Bak kata dak Zul pon, muka si Nick ni kalu berjalan kat pasau beli ikan pakai suar pendek.. tak saper kenal pon kat Malaysia ni. Tapi kat Taiwan, Hong Kong…gila babas glamer mamat ni. Angau aku kejap. Try buka website dia… semua bahasa cina. Mana nak paham. Tapi takper, kepada Nick… kalau ko paham ler bahasa aku ni dan terbaca blog ni.. TAHNIAH ler aku ucapkan. Kau telah berjaya mengelirukan aku. Aku ingat ko orang Taiwan. Tapi ko memang best macam beskal.

1 komplen

  1. who i am? // 4:29 PM

    owhh..ingtkan ko cite psl aku tadi...

    muahahahaha...giler keji...!!!

    menjeles la tuh...!!!