img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Meninjau Sg Melaka

digoreng oleh Shima Batu | Thursday, July 24, 2008 | | 5 komplen »



Gambar ni dah lama tangkap. 15 Jun 2008. Baru hari ni sempat upload. Ni masa sesi meninjau Sungai Melaka. Jakun jugak memula sampai. Masa bila orang MBMB ni buat kijer lilit bangunan dengan lampu ni pon aku tak tau. Jambatan Catay yang dulu bergegau nk naik pon takut dah jadi mcm tangga nak naik UFO. Memang hebat la...tahap angkasa lepas.


Baca masej ker, amik gambau??

Pose ala-ala XPDC :))


Makhluk asing palnet mana ni??? Oooo...tidak asing lagi..Makhluk Tuhan planet bumi...


Saper yg rajin tangkap gambau sambil duduk dalam sungai??


Spiderman Melaka...


Tak naik benda ni, pasal tak nampak ngeri....


Cantiknyer bebayang dlm air...ada boya tak?


Jambatan yg dimaksudkan....


Kaki berapi....

Lebih clear gambau (klik)

5 komplen

  1. mawar aziz // 8:54 AM

    Cantiknye Sungai Melaka..........



    aku ingat nanti aku nak amik cuti lah.. bercuti di melaka..... x mau tido umah kpg.. nak tido hotel macam pelancong.. hehehe..



    Actually aku mmg dah berbulan2 tak turun bandar melaka.. agaknye kalau aku turun sendirian, mau sesak gamaknye aku nie.. hehe..



    Love Melaka.. Miss Melaka.. Muah! Muah!

  2. JaCk // 3:56 AM

    Melaka kot... Bukan mekaka... ;-)

  3. BATU // 9:02 AM

    mekaka??...ka..ka...ka....

    memang fail la bahaser.
    eleh..ko anggap jer la aku sajer buat buat pelat Jack...

  4. fealize_eleanoer // 11:27 AM

    oitt...x hbs2 lg melawat sungai mekaka ko tuh...

    bile nk update nih..

  5. BATU // 11:29 AM

    :)) nick..ko buat aku gelak gulin gulin

    setelah sekian lama..
    ni jer yg mampu ko komen