img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Jom Hebohkan Jasin ver 2.0

digoreng oleh Shima Batu | Monday, June 16, 2008 | , , , | 0 komplen »

Sabtu lepas, seperti yang telah digembar gemburkan oleh aku dalam post sebelom ni, ada acara mengHEBOHkan JASIN petang tu. Aku lewat sampai tapak pesta tu sebab kerja yang tak terabis. Bila aku sampai, tinggal lebih kurang 100 orang shj. Aku baca paper semalam, lebih kurang 300 orang yg hadir. Tidak termasuk poslis ker? . Kira orait la tuh... JASIN, tu dah kira gempak. Kalau nak ratus ribu...tunggulah 5 Julai nanti. InsyaALLAH. Aku tengok diorang, semuanye semangat berapi dinnyalakan petrol mahal berharga RM2.70 . Aku tak fikir mereka tu semua sedang buang masa sendiri. Takder orang yang nak buang masa sendiri. Pak polisi pon sama memeriahkan majlis. Dah ku kata..namanya "PERHIMPUNAN AMAN"... jadi, polis yg datang pon, bawak ler belantan. Trimer kasih kerana menjaga keselamatan negara. Jasa mu dikenang.. Memang best polis JASIN...


Korang boeh tengok gambar gambar dan brita berkenaan di blog AMK Jasin (klik sini) dan di blog AMK Melaka (klik sini).

Untuk post aku kali ni, aku just tunjuk artwork aku jer. Amacam??? Cun tak? Ni semua taiko taiko... (cewahhh...) mereka mereka dari team angkatan muda MELAKA dan JASIN.



Pada yang hadir, TAHNIAH sebab brani tunjuk rasa tak sokong. Ramai jugak yang tak dapat datang pasal tersangkut kat roadblock. Yang dok kijer luar Melaka nak join tp tak dapat balik kampung pon ader yg masej aku kata "sorry xdpt join pasal kijer"... aku ucap trimer kasih jugak pada diorang. >>

0 komplen