img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Hairoldin Rahim????????

digoreng oleh Shima Batu | Friday, March 14, 2008 | , | 4 komplen »


Salam utk semua. Gambar atas ni si Hairoldin Rahim. Dia ni classmate aku dulu. Masa aku tengkatan 1 Hijau sekolah SDARY, dia la ketua kelas. Dia ni budak Rumah Awam Sempang, Merlimau. Masih bujang (agaknyer la) . Kalau tak salah ler, dia sekang kijer kat UTM. Kalau ikut bulan omputih, hari ni genap 27 thn dia lahir. Tapi kalau ikut kelender Islam, dia lahir 8 Jamadilawal 1401H.
Aper pun, semoga panjang umor and murah rezki utk kau Din.
Sorry ler curik gambau kau kat frienster.

4 komplen

  1. alex // 3:22 PM

    Huhu…

    Aku rase penah jumpe mamat ni taun lepas le, mase nak amik MTest kat SMT Bkt Katil.

    Anyway..Hepi Besday untuk ko ye Din….



    P/S : Untuk kengkawan yg lain, ape cite korang sume? X terpikir nk bt reunion ke? Rindu kat korang la…

  2. fealize_eleanoer // 4:44 PM

    eehhh,,,

    la...mamat ni rupenye..da handsome yekk..

    dulu cikeding je..la ni pipi da chubby..waahhh...bagus2...

    hepi besday to him okehhh!

    to alex,rindu kt ko jgk...bile la kite2 ni free yek utk reunion...

  3. cantong // 11:20 AM

    mana aku kenal budak nie....pak lah aku kenal laaa....

  4. PEMILIKASAL // 12:22 PM

    weh shima…bile mase ko curik gambar aku nih ek…ape2 pon terharu gua ader gak member kt sdary tuh yg masih ingat kat aku…huhu sebnarye aku dh x keje kat UTM lagi la weh…dh jadi pendidik skrg..same macam cebul huhu..anyway keep in contact..slmt berpose…:)