img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Anak Sapo La Nih?

digoreng oleh Shima Batu | Monday, March 10, 2008 | , | 7 komplen »


Sila teka...ni anak saper. Bapak dia sekolah SDARY. Saper teka betol..aku bagi bintang.

7 komplen

  1. fealize_eleanoer // 1:00 PM

    anak Cantong ke nih ?

  2. Anonymous // 1:14 PM

    Aku nak teka! aku nak teka! tapi aku kenal ke bapaknye tue??????

    kalau kenal, aku rasa anak zul fakar kot.......... cam x de rupa bapaknye...... tapi tang idung tu macam le ade.........

    tapi masa pakai baju kuning tu cam rupa anak aku jer...... hehehehe......

    Jawapannye????????

    ~mawar aziz~

  3. budak gumok // 1:23 PM

    pn fealize...
    apasal plak kau bule kata anak cantong? walaupon baby ni xder gigi macam cantong..tp tak semestinyer ini anak cantong :D

  4. budak gumok // 1:25 PM

    pn mawar...
    kau ni slalu ker belek hidung si fakar tu?..

    tetttt...silap.

    aku bg klu la...kau tak kenal kot bapak dia...hahahaha....

  5. owie // 3:24 PM

    anak cantong......

  6. budak gumok // 3:27 PM

    wah.......cantong lagi...?

    teruskan meneka. aku nk nilai tahap kepekaan korang ni.

  7. alex // 9:32 AM

    Wei...
    Xde clue ke?
    Kan ke ramai lelaki2 kat SDARY tu dah kawen...