img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Aku dan Ayam

digoreng oleh Shima Batu | Monday, February 11, 2008 | , | 2 komplen »


Aku tak ingat bila datenyer kami pegi makan KFC petang tu. Tapi yang pastinyer hari Sabtu bulan lepas. Lokasi, Tanjung Agas. Masa ni tunggu Wie balik kijer. Pastu terus makan kat KFC situ. Argh..aku kalau bab ayam ni, memang nak menang selalu la. Ni gambar-gambar dari kamera Dak Atok. Baru tadi dia bagi. Aku pun hampir terlupa.

Macam jakun jer orang kata...pegi KFC pun nak amik gambau. Tapi pedulik aper aku. Asalkan aku bahagia. Cuba korang bayangkan, ayam goreng KFC yang masih panas ada depan korang. Skali tarik kulit pada isi ayam tu, ada asap sikit skit. Gigit skit, berminyak bibir. Bila kunyah sambil pejam mata...perghhh terasa kelembutan isi ayam tu. Minum pulak dengan air Pepsi gelas besar dalam cawan kertas, yang siap ada manik manik air luar cawan tu menandakan air tu sejuk. Pergh.... sedapnyer. Lapauuuuuuuuuuuuuuuuuu.....

2 komplen

  1. fealize_eleanoer // 11:09 AM

    oi cik kak !

    mana pegi diet ko weiii ???

    :p

  2. budak gumok // 11:28 AM

    har..har..har..har...

    aku dah agak da. kau musti hangin nyer. arituh beriya iya minta petua kuruih...skali jumpa ayam...:P

    tu la..lain kali jgn puji kata aku dah kurus skit..aku makan lagi banyakkkk..

    kau try tengok next post...lagi banyak gambar makan...
    tak buleh la.....tak buleh tahan....nafsu makan aku tahap angkasa lepas la....