img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

TAH...NI..AH..TANIAH..TANIA

digoreng oleh Shima Batu | Wednesday, January 02, 2008 | , | 3 komplen »

Salam utk semua...

Hari ni aku ingat nk upload gambar kawen dak yan, tapi misi gagal. aku gi umah dak yan tak bawak camera. just guna camera dayah. lepas gi umah dak yan, lepak umah dayah, dia burn semua gambar dalam CD. dia da bagi aku, tapi skali aku bukak, dia terbagi salah CD. hangin aku. jadi tak dapat ler korang nk layan gambau kawen dak yan hari. Ni nak kasi tau kengkawan aku yg baru beranak atau dapat anak. Syukur Alhamdulillah. TAHNIAH..TAHNIAH..TAHNIAH.

Dimulakan dengan SITI NURBAYAH ZAHARI a.k.a. Bayah.
Nama anak NUR AFIFAH NAHWAH pada 30 oktober 2007.

SYARIZAL IBRAHIM a.k.a Cantong...dapat anak 5 Dec lepas. anak pompuan jugak nama DAMIA ALESYA.

Then ZULFAKAR TAHAR a.k.a Faqar...dapat anak lelaki Mohammad Ali Hanafiah brp haribulan aku tak tau...tp bulan 12 jugak la...

NORHAYATI MAHAT a.k.a Atie...pun sama aku tak ingat tarikh dia branak...tp bulan 12 jugak. Dapat anak pompuan nama DANIA.

TAHNIAH untuk korang yang da bergelar IBU & BAPA. Aku xder gambau baby ni semua. Pasal blom jengok diorang. Aper pun, Semoga menjadi ibu bapa harapan AGAMA, bangsa dan negara....

SELAMAT BERTUGAS SEBAGAI IBU BAPA...

3 komplen

  1. Anonymous // 10:50 AM

    apelah shima....... akupun hangin jek......... lambat sgt nak tgk gambau Yan kawen.

  2. who i am? // 9:59 AM

    oit...

    safiya camelia ko luper kehh ??!!..

    :D

    :p

  3. Shima Batu // 10:12 AM

    aku tak luper safiyah...aku citer yg baru branak...
    safiya dah lama...da ramai yg tau..gambar pon banyak...
    kau branak no.2 nanti aku tulih yek.. :P