img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Itu Kamu - Estranged

digoreng oleh Shima Batu | Wednesday, January 30, 2008 | | 2 komplen »

AJL 22... Macam mana Estranged bule menang. Pasal dia memang patut menang. Aku tak pernah dengar lagu ni betul betul..tak pernah amik tau lirik dia. Bila dah menang baru aku cari lirik dia. Dengar lagu dia. Ni lirik dia....



Tajuk/Lirik Lagu: Itu Kamu

Penyanyi/Artis: Estranged

Segala yang ku pasti akan ku capai tuk mengambil hati mu

Melepasi angkasa cinta ku

Sesudah aku melafazkan kesemua yang diperlu

Ianya seperti suluhan yang terang
Segala yang kau ragui akan ku padam habis dari hati mu
Mengingkari dalaman akal mu
Takkan puas ku, mengiringi semua tawa dan tangisan mu,
Anggun wajahmu, pelita yg terang
Hatiku mahu mu
Rupa mu
Masih masih masih masih...
(Chorus)
Kau terindah...Masih ada.......Yang tercantik
Itu Kamu
Tiada mengapa tau sampai bila kerna cinta enggan kenal mengalah
Memanah masuk hatiku yang reti
Setelah kau nampak tetap ku masih menunjukkan erti hidupku
Yang mahu bersama kau buat selamanya...

Sekali aku dengar...rasa macam..aper bestnyer lagu nih.....? Masuk dua kali aku dengar, aku gantikan ayat ITU KAMU kepada ITU AKU...dan semua perkataan KU...diganti dengan MU...dan semua perkataan MU....diganti KU....

Tak dinafikan...lagu ni memang best...best macam beskal.....

2 komplen

  1. fealize_eleanoer // 12:07 PM

    aku memang suke band2 indie ni menang..

    walao underdog,skill mantappp tuhhh..

    tapi aku lagi suke kalo CT Nurhaliza menang...

    TTTTEEEEETTTTTT !!!! :D

  2. budak gumok // 1:52 PM

    hahaha...aku lagi suka kalau diorang suka aku. aku musti suka hati selepas tu. sukacita lah aku melakukan kerja. suka aku ingatkan bahawa, aku suka kalau yg kau suka tu menang, tapi tak menang. bukan lah bermakna aku tak suka kat kau. cuma aku tak suka kesukaan kau tu. maklumlah...aku ni kan penyuka orangnya.. :D

    suka hati la kau nk paham ikut suka yer;)