img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Huda

digoreng oleh Shima Batu | Friday, November 23, 2007 | , | 1 komplen »


Hari ni Huda nikah. Kul 3 kang. Dak kurang sorang geng kami. Tinggal ler aku, wie, ejah & dayah. Aper nk kata. Bukan tak suka uda kawen. Tp pasni mesti xbule nk macam zaman bujang dulu. Aku tak tau nk criter aper. Semalam tengok huda nangis bila nampak hadiah yg aku hantar utk dia dari kami 4 orang, aku plak jadi sebak. Tapi kontrol brutal beb. Tu pasal aku tak lama kat umah dia. Lepas turunkan barang tu, aku terus salam mak dia bla. Kang lelama, dengan aku skali hujan kat situ.
Masa dia kabau kata da betunang kita rileks jer. Masa dia datang umah aku nak buat kad kawen, kita tak rasa paper pun. Bila jalan beraya hari tu dah mula rasa, ni mungkin raya terakhir kita jalan sesama. Ishk... sayangnyer nak tinggalkan zaman bujang yang dah sebati ngan hidup ni. Agaknyer kalu aku kawen besok, mau banjir. Alahai, kalau ngenangkan kengkawan ni, rasa tak nak kawen plak. Tp kang kalu aku tak kawen tunggu diorang, esok diorang nk kawen aku nk kawen ngan saper plak.....
Ni ler hidupkan. Kita doaler sesama supaya apa yg ada utk kita besok tu baik baik belaka utk kita dan agama kita. Sekian, aku pencinta wanita...cheng.

1 komplen

  1. ummi yang montel.... // 11:16 PM

    harap selamat la smuanyer...