img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Banyak Trima Kaseh

digoreng oleh Shima Batu | Tuesday, November 06, 2007 | | 4 komplen »


Salamzzzzzzzzzzz untuk semua. Salam sejahtera, salam pantai timur, salam dunia untuk seisi alam. Aku nak ucap trima kasih bebanyak, atas sokongan dan support korang pada blog aku yang haru biru ni. Tak sangka ramai yang menengok, meminat bukan stakat aku, tp turut minat kengkawan aku yang ada dalam blog ni. Trima kasih beb.

Macam yang aku cakap sebelom ni, blog ni bukan untuk kepentingan peribadi aku. Aku skadar nak berkongsi criter pada sesiapa yang sudi. Yang tak sudi, tak per, boleh tepi sikit. Mungkin ada yang menyampah dan meluat. Tapi lantak la korang nak rasa aper pun. Pedulik la.

Kepada yang menyokong, trima kasih. Boleh teruskan menyokong aku. Ada yang aku kenal, ramai jugak yang aku tak kenal hantar email suka baca kisah kisah aku dan kengkawan aku yang sama begau dalam blog ni. Dak Yan siap dah ada yang minat nak berkenalan. FYI aku memang dah malas nak tulis dalam blog ni lagi, tp banyak le pulak yang hantar email menyaport. Terbantut la hasrat aku tu. Jadi, selagi aku mampu untuk menulis, aku akan teruskan. Dan aku nak korang tau, yang aku memang menghargai sokongan korang tu.

THANK YOU!

4 komplen

  1. Ummi M.I.M.S // 2:01 PM

    salam singgah...

  2. Shima Batu // 2:10 PM

    timer kaseh sudi singgah...

  3. nanonano // 1:01 PM

    hep,
    nk dtg..

    membaca,
    melihat,
    merasa,
    menangis,
    ketawa,
    menghina..err
    mengkritik
    memuji..ermm
    & mengkagumi blog kamo ya..

    :p

  4. Anonymous // 8:55 AM

    Same2...

    tu salah satu kelebihan ko.. patut bersyukur tau! aku ni pun minat menulis.. tapi kelapangan masa tu tak mengizinkan...

    Tapi yang lagi best.. letak le gambar tunang tu banyak2... ( bukannye niat utk menunjuk2 tapi adalah untuk menghargai. Yelah, kita kena bangga dengan ape yang Allah kurniakan utk kita). betul tak?.

    ok..

    -mawar aziz-