img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Ada Apa Dengan Dak John

digoreng oleh Shima Batu | Friday, November 16, 2007 | , , | 3 komplen »


JOHN, apa itu JOHN. Ada apa dengan JOHN? JOHN bukanlah sejenis kuih. Bukan pula nama tempat jatuh lagi dikenang, jauh skali jenama ubat gigi. JOHN adalah seorang kawan kepada aku. JOHN atau namanye Azree Bin Ahmad korang bule kenal dengan tengok blog dia ni atau pegi kat fotopages dier. Dia ni skarang cikgu dan ada buat photographing skit skit. Dia minat sangat kat kamera.
Kalau nak ikutkan sejarah di zaman silam, dia ni bukan ler rakan sepermainan sejak kecil, bukan pula dahan tempat aku bergantung atau mana mana Pontianak. Dia aku kenal masa kat uum dulu. Dia tak satu course pon ngan aku. Dia cuma salah sorang kekasih gelap ku selain dari fakar, peter, sungkai, zairil, zack, pijoy dan lain lainnyer. John baik budaknyer, sopan, tertib, rambut sikat belah tepi dan pandai pulas stering keta kancil. Urghhhh…. Aku terpaksa merepek pasal aku tak tau nk describe dia ni camner. Aper yg pasti dia memang best. Macam beskal. Yang mana kawan aku semuanya best. Yang tak best aku tak kawan pon. Dia ni la yg buat aku rasa, aku ni ada kawan lagi dari kalangan mereka (dikalangan kekasih gelap). Sebab ada peristiwa yg mbuatkan aku hamper menyampah ngan dia di sebabkan mulut orang ketiga antara kami…cheng…..ha korang mesti pening xpaham. Lantak korang la. Tu dulu..sekarang aku o.k. john pun o.k.

John dah nk kawen 16 December 2007. Dengan pilihan hatinyer, Noorsuhana. Aku tak kenal suhana ni. Tp aku rasa mesti la baik baik orangnyer. Maklum ler, John ni bukan betul sgt. Mesti ler kena dapat yg bebaik supaya buleh betulkan otak dia yg hampir mereng ni. Argh..padan muka John. Ni kad dia. Dia jemput korang semua meramaikan majlis dia. Dia pesan datang bawak hadiah barang letrik. Kalau tak pun bagi duit kaut RM100 ke atas.
JOHN, terima kasih kerana mengundang. Tahniah. Aku doakan kau semoga majlis kau sempurna dengan dapat rahmat adriNya. InsyaALLAH. Kepada semua, bule ler tempah tiket bas atau kapal terbang skarang.

3 komplen

  1. Anonymous // 11:52 AM

    To my sahabat

    Nak antar kad........dah antar tp tersalah tarikh
    Nak nyanyi xkesampaian coz jauh .....xdengar

    Wish u happy sokmo
    ang happy aku happy
    ang xhappy aku xhappy
    yg pasti hidup ini mesti happy.........

    ~Nenek Kebayan~

  2. Anonymous // 10:49 PM

    tq shima.di melaka aku hanya punya kawan nama shima.yang betui2 baek ngan aku.kadang2 kala aku ada dengar cerita2 dari dia..

    rugi kalo kita kehilangan kawan yang taw menghargai kawan lain.



    arie_gaban

    p/s: ko kawin..aku nak shoot..free beb..ushar tarikh betui2..

  3. Shima Batu // 8:41 AM

    attn to mr arie gaban...tengQ la nak shoot free utk aku...suker la..aku dah senyum sampai telinga pepagi ni. nanti confirm date aku bg tau yer..timer kasih john.......