img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Nam ari bulan limer dua gibu tujo

digoreng oleh Shima Batu | Monday, May 21, 2007 | | 0 komplen »

Memula plan nk lepak kat Pantai Puteri. Skali ada pesta air le pulak… Malas le pulak nk beramai ramai…buat sesak kepala hotak aku yang dah sedia semak ni ajer. So terus le ke Tanjung Bidara. Jauh pun jauh ler..janji aku dapat jumpa laut. Nak ikutkan dari rumah aku pon boleh nampak laut. Pasal aku dok kat telok... keluar jer umah...pandang depan nampak laut..pandang kiri pon nampak laut.... Boleh nampak jer.. nak pegi jauh..berselut plak tu...

Kami berkenderaan milik ejah. yang best tu Uda & Daya pun ada join skali. jarang kitorang dapat berkumpul berlima.



Kita keluar lebih kurang kul 2.00 pasal bebudak ni sibuk pi umah orang kawen. xper..dapat gak aku tengok grey’s anatomy.

Motif utama kami kali ni..makan kek sampai muntah… Tapi misi gagal. Sebab bab makan ni memang xder yang muak. Sblom main air, kami makan, lepas makan main air sambil makan, lepas main air sambung makan…sambil baring pun ader, nk balik dalam keta makan lagi. Balik dari Tanjung Bidara, kami pakat pi MC D pulak…belasah double cheese sorang sebijik. memang tahap jin la bebudak ni. tapi bahagia kan?

Aper pun..kami seronok…sembang pasal masa sekolah. topik yg tak pernah boring. Sambil tu selit jugak topik Jangan Pandang Belakang. Jadi pengkritik filem tak bertauliah. Aku dah terkena badi drama korea…sibuk citer pasal drama korea sampai yang lain buat muker boring. Ejah jer yang layan aku. Pasal buat masa sekarang, hanya aku dan ejah jer byk masa nk tengok berpuluh puluh disk drama korea ni. Tak per, at least berjaya mengelak dari duduk mengumpat.

Kepada semua, semua gambar ni adalah hak cipta peliharaan aku. Boleh tengok tapi jgn curi curi buat cover majalah. Kami tak mau publisiti. Wasalam………….









0 komplen