img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Surat Terbuka Owie

digoreng oleh Shima Batu | Thursday, March 08, 2007 | | 0 komplen »



Dari Owie.. 8 Mac 2007…….

IKUTILAH LUAHAN SI OWIE DALAM SURAT TERBUKA INI. F.Y.I....OWIE STILL SINGLE AND AVAILABLE :-p

"Assalammualaikum,

"entah kenapa pagi ni hati menjadi sunyi...entah kenapa terlalu banyak perasaan singgah di dalam hati ..sejak akhir2 ni aku dah mengambil keputusan untuk lepaskan segala impian aku....aku hanya berharap di temukan lelaki yang mampu membimbing dan menyayangi aku ...itu sudah cukup ..cinta aku tolak ketepi..perasaan dah tak penting lagi..tapi memang susah untuk lakukannya...aku harap setiap hari perasaan ini akan semakin jauh dari aku..Aku hanya ingin mencintai ALLAH dan mengasihi Rasulluallah.."

"aku harap lelaki yang hadir dalam hidup aku bukan hanya untuk kebahagiaan dunia sahaja tapi untuk akhirat juga..aku harus sedar dari tidur dalam nikmat dunia..cinta trhadap manusia hanya untuk sementara..kenapa lah susah sangat nak mengawal hati ni..Ya ALLAH kau berikan lah aku petunjuk, Kau berikan lah aku kekuatan supaya dapat aku meneruskan hidup ini dengan keredhaan Mu....Semoga pilihan yang ku buat adalah yang terbaik untuk diriku dan orang2 yang aku sayang.."

"H..mungkin di sini bukan pertemuan kita..Sesungguhnya ALLAH lebih mengetahui apa yang terbaik untuk diriku kerana ALLAH lebih mengenali diriku dari aku sendiri..."

0 komplen