img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Beraya & Bukak Posa Bersama Aku

digoreng oleh Shima Batu | Monday, November 20, 2006 | , | 0 komplen »

Lama tak upload gambau kan.... Ni utk korang..sekitar raya and bukak posa aku dulu.
Ni ARSHAD (bukan nama sebenar) & family...masa open house umah aku...raya ke-5. Korang tengok lidi satay dlm pinggan ARSHAD...terpacak beb. Bukan calang-calang orang buleh buat tu. Yang kat sebelah tu...kalau ada yang belom kenal...tu ler ADIK-adik dia.

Ni plak Hajar...Siti Hajar (bukan nama sebenar)...budak praktical kt tempt kerja aku dulu. Dia ni memang camni....musykil sentiasa rupernye. Nak makan pon "saya hairan la kak"


Ni plak angah, huda, ajay & wie.... (semua bukan nama sebenar) masa kitorang bukak posa bersama-sama. Tarikh tak ingat tp seminggu sebelom aku diPECAT.

Ni masa bukak posa tu ler...Ejah, Aku & Dayah....(gambar sekadar hiasan) baru balik dari beli novel dayah.. TU yang senyum dia paling lebau tu.


Ni kucin jantan aku nama DEBAB. Gemok...asyik makan tido...macam aku. Tak kuar rumah. Tapi entah mcm mana ni buleh lepas berak terus tido...tak sempat masuk dalam rumah.

0 komplen