img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Dugaan Kerja

digoreng oleh Shima Batu | Wednesday, October 11, 2006 | | 0 komplen »





Dalam hidup ni ada macam macam benda yang kita tak duga, tak ter imagine, boleh berlaku pada kita. Padahal semua benda ni dah tertulis kat ATAS sana. Cuma terletak pada kita cara macam mana kita menerima dan menghadapinya.

Semalam aku dikabarkan dengan satu benda yang aku tak sangka akan berlaku dalam karier aku. Aku tak ler terkejut sangat tapi sikit rasa terkilan dengan apa yang berlaku. Apa silap aku sebenarnya…hanya sebab berkawan dengan orang yang tak dapat dipercayai, maka aku pun turut diragui dan disyaki. Rumit…rumit. Selama ni aku tak heran orang tak percaya kat aku..sebab aku pun hanya percaya pada orang yang percayakan aku jer….yg tak confident boleh tepi sikit.


Tapi tu la…macam-macam provokasi..mengalahkan aku ni bagus sangat, sampai orang takut dengan apa yang aku ada, apa yang aku tahu. Bukan hebat sangat pon aku ni…nak takut aper la kan? Korang mesti tak paham kan…apa yang aku bebelkan ni.

Tapi tak per..tunduk tak bermakna beralah, diam tak bermakna bodoh…ko tengok jer la nanti.

Mohon agar ALLAH permudahkan jalan aku. Berkati la usaha ku. Matlamat aku bukan di sini ya ALLAH. Aku mohon keredhaan MU. Amiin….

Wokeh geng! Ni gambar reunion aku ngan ex-Blok A, Kolej Kediaman EON, UUM 2003. Ni jer la yg berjaya dikumpul. Yang lain da kawin..& gagal dikesan.




0 komplen