img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

Ketegangan, Kebahangan & Keserabutan dalam Kesibukan

digoreng oleh Shima Batu | Monday, May 12, 2008 | | 4 komplen »

Aku dah mula merasakan ketegangan, kebahangan dan keserabutan di dalam kesibukan yang BAKAL aku alami mulai esok. Justeru, sebeloh keadaan makin berserabut esok (hari dan semalam pon dah cukup serabut sebenaunyer), maka aku mengambil langkah awal utk meng"attach" gambau sekitar aku di PD dgn Ejah, Wie dan Dayah 26hb BULAN LEPAS.

Tentang aper yg menjadi kesesekan kepada kepala aku ni, biarlah aku rahsiakan dulu buat masa. Tunggulah bila keadaan dah reda skit, akn ku ceritakan kesemuanya pada korang. Sekian..layankan lah gambau gambau ni semua.

dalam keta..on the way...

Aku selaku driver...

Lagi aksi terlampau dalam keta aku.....


Makan time....






Tetap comel walaupon terselit.....

Berbaris...yg pendek depan, kembang tengah..panjang blakang...

adegan curik ayam...

4 komplen

  1. ida_nardiel // 6:32 PM

    sukalah tgk gambar2 kita!!!!!!!!!!!!

  2. ida_nardiel // 6:33 PM

    suka tgk gambar2 kita

  3. SHIMA BATU // 9:45 AM

    yer aku tau kau suker...
    sampai dua kali bg komen.

    tp kita jer ker yg suka tengok gambau ni. org lain????

    pedulik aper ek... :D

  4. fealize_eleanoer // 2:42 PM

    x kesa ler ape org nak kate..

    janji meriahhh uols ! ;)